Se mig för här är du

Jag slänger mig utmattad i en hög av fjädrar och vill inte tänka. Min hjärna protesterar och mina tankar tar en joggingtur runt ditt hus. Ingen viljekraft kan få dig ur min hjärna. Ingen repstege är tillräckligt lång för att du ska kunna klättra över muren och ut ur mitt huvud. Du sjunger i mitt huvud och pausknappen svaldes av ett hungrigt lejon. Jag kastade din gitarr från en bro men du fortsätter sjunga. Jag klappar på din stämma som är lika len som en hästmule. Jag vill dra din röst över mig som ett täcke. Jag vill plocka dina toner som blommor. Jag är fast som en missbrukare och du är min drog. Jag har dig i en spruta och injicerar dig i mitt armveck när suget tar över. Sedan springer jag och rosa kaniner på en bro av noter som leder till en sjö. Man kan simma i ditt skratt. Jag vet inte om jag ska vara arg eller glad. Jag ska vandra 500 mil för dig. Se på mig.

Kommentarer
Postat av: bieberlovestories

Skitfin text ! Du skriver otroligt bra ! :)

Nu är del 18 uppe på min blogg :)

2010-11-11 @ 20:40:52
URL: http://bieberlovestories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0