Du och din katt

Vet inte vad jag ska skriva om, börjar på flera olika saker men inget känns rätt. Viljan att skriva tar över och ideerna vägrar att komma. Du och din jävla katt kan dra här ifrån. Ingen bra början på en saga. Och ingen bra början på en dikt. Jag önskar att jag kunde lägga allt åt sidan och bara skriva men jag kan inte. Skrivandet är på andra sidan muren och jag ska klättra över imorgon. Det är alltid imorgon. Min saga börjar idag och den onda häxan väntar med sitt förgiftade äpple. Jag är inte i en saga jag är i verkligheten. Häxan finns inte och i verkligheten får man se upp för förgiftade drinkar och inte för äpplen. Man kan äta nästan alla äpplen om man vill. Jag är inte allergisk mot äpplen bara mot förgiftade människor. Lär människor att le genom att visa dom hur man gör.

Tack för mig

Central Park (New York)


Kommentarer
Postat av: Emil

Underbart att läsa :)

2010-11-01 @ 21:26:56
Postat av: Sofia

Hey =) Hur går det på landet och när kommer du hem? Vi har det bra är sönderturistade och trötta :P Snackas om crêpes imornkväll är du på? PUSS

2010-11-03 @ 14:18:25
URL: http://soofiiac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0